technology - آرشیو 1401/7

موضوعات
Category

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 13608
» بازديد ديروز : 2
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 13609
» بازديد سال : 13609
» بازديد کل : 13609
» اعضا : 0
» مطالب : 896

بلبرینگ چینی


تاریخ انتشار پست : 1401/8/1 بازدید : 2

 

تمامی ماشین آلات و دستگاه های مکانیکی به قطعه ای مهم به نام بلبرینگ نیاز دارند. بلبرینگ دارای انواع مختلفی می باشد که نوع صنعت مورد نظر می تواند تعیین کننده جنس و کیفیت آن باشد. بلبرینگ در تمامی صنعت ها بزرگ و کوچک جهان ، نقشی بسیار مهم و حیاتی ایفا می کند. نحوه عملکرد تمامی ماشین آلات می تواند به کیفیت و نوع صحیح بلبرینگ آن بستگی داشته باشد. راه های مختلفی برای آشنایی بیشتر با بلبرینگ ها و رولبرینگ ها وجود دارد. یکی از سریع ترین و راحت ترین راه های ممکن ، جستجوی آنلاین و کسب اطلاعات مورد نیاز در این رابطه می باشد.

سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ یکی از سایت هایی است که می توان مکان مناسب و معتبری برای کسب اطلاعات در رابطه با انواع بلبرینگ و رولبرینگ ها به شمار رود. سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ ، متعلق به شرکت دانا صنعت آپادانا می باشد. نام شرکت دانا صنعت آپادانا برای فعالان در صنایع مختلف نامی آشنا محسوب می شود. شرکت دانا صنعت آپادانا با بیش از دو دهه تجربه و سابقه در زمینه واردات ، فروش و تولید بلبرینگ و رولبرینگ یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت ها در این صنعت به شمار می رود. به همین دلیل است که افرادی که قصد خریداری بلبرینگ های مختلفی همانند بلبرینگ شن و ماسه یا بلبرینگ های صنایعی همانند صنعت سیمان و صنعت فولاد می باشند ، با مراجعه به سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ به آسانی می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش و خریداری کنند.

از آنجایی که قطع بلبرینگ بسیار حساس می باشد ، باید در انتخاب نوع و کیفیت آن بسیار دقت به خرج داد. همه افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند و یا یک شناخت نسبی از انواع بلبرینگ و رولبرینگ دارند ، به خوبی می دانند که بلبرینگ های ژاپنی بهترین بلبرینگ های جهان هستند. اما به مرور زمان بلبرینگ چینی و بلبرینگ سوئدی و بلبرینگ آلمانی نیز توانستند با کیفیت محصولات ژاپنی رقابت کنند و بخشی از بازارهای جهانی بلبرینگ را به خود اختصاص دهند. برای آشنایی بیشتر با بلبرینگ های تولید کشورهای دیگر همانند بلبرینگ چینی و بلبرینگ سوئدی می توانید به سایت دیجی برینگ مراجعه کنید.

دسته : ,
برچست ها :

خرید بلبرینگ skf


تاریخ انتشار پست : 1401/8/1 بازدید : 2

 

اگر صاحب یک صنعت و دارای ماشین آلات بزرگ می باشید ، پس حتما با کاربرد بلبرینگ به خوبی آشنایی دارید. بلبرینگ ، این قطعه مهم و حساس در هر ماشین و صنعتی می تواند کیفیت و عملکرد آن دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در صورت خرابی و یا هر ایراد دیگری به همان اندازه می تواند باعث کاهش بازدهی یک دستگاه نیز شود. به همین دلیل است که مراقبت و رسیدگی به ماشین آلات و بررسی به موقع قطعات آن از جمله بلبرینگ ، می تواند بر روی راندمان و کیفیت نهایی هر صنعت تاثیر مستقیم بگذار. سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ می تواند از بسیاری جهات به صاحبان صنایع مختلف کمک های فراوانی کند. سایت دیجی برینگ که به شرکت دانا صنعت آپادانا تعلق دارد ، اکثر تولیدات و محصولات بلبرینگ های معتبر و معروف جهانی را در سایت خود موجود دارد. محصولات برندهای جهانی و شناخته شده ای همانند شرکت سوئدی اس کا اف Skf ، شرکت ژاپنی ان اس کا nsk و شرکت معروف ناچی را می توان از طریق مراجعه به سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ سفارش داده و تهیه کرد. در این میان اکثر این شرکت ها به دلیل تحریماتی که علیه کشور ایران اعمال شده است ، هیچ نمایندگی فعال و رسمی در کشور ندارند. اما به لطف فعالیت های شرکت دانا صنعت آپادانا ، تمامی محصولات این برندهای معتبر و معروف را می توان به راحتی تهیه کرد.

همانطور که گفته شد یکی از بزرگترین تولید کنندگان بلبرینگ در جهان شرکت اس کا اف skf می باشد. محصولات این برند نیز همانند دیگر برندهای معتبر جهانی از طریق شرکت دانا صنعت آپادانا وارد کشور می شوند. بنابراین ، خرید بلبرینگ skf از طریق سایت دیجی برینگ به راحتی امکان پذیر می باشد. در بلبرینگ دیگر محصولاتی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند همانند انواع رولبرینگ ، روان کننده (گریس) و حتی گرمکن القایی بلبرینگ را نیز می توان در سایت دیجی برینگ مشاهده کرد. خرید گریس Skf که یکی از مرغوب ترین گریس های حال حاضر بازارهای داخلی و جهانی می باشد ، از طریق سایت دیجی برینگ امکان پذیر شده است. با مراجعه به سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ می توانید برای خرید گریس skf و یا خرید بلبرینگ skf اقدام کنید.

دسته : ,
برچست ها :

بلبرینگ ماسه ساز


تاریخ انتشار پست : 1401/7/30 بازدید : 3

 

در گذشته بسیاری از افرادی که اطلاعی از مکانیک و نحوه عملکرد لوازم نداشتند تصور می کردند بلبرینگ تنها در ماشین آلات و خودرو کاربرد دارد. این طرز فکر به طور کامل اشتباه است. بلبرینگ از آن دسته قطعاتی به شمار می رود که در عین اینکه به طور مستقیم با آن تعامل نداریم ولی تقریبا در تمام لوازم و وسایلی که نیاز داریم ، به کار رفته است. تمامی وسایل منزل اعم از یخچال ، فریزر ، ماشین لباسشویی و بسیاری لوازم دیگر می توان بلبرینگ پیدا کرد. این بلبرینگ در برخی صنایع نقش بسیار مهم و حیاتی ایفا می کند. به عنوان مثال در صنایعی همانند ماشین سازی ، نساجی ، شن و ماسه ، فولاد و ... عملکرد تمامی دستگاه ها و ماشین آلات سنگین به کیفیت و نحوه ساخت بلبرینگ به کار رفته در آنها دارد.

بلبرینگ ماسه ساز که در صنایع شن و ماسه به کار می رود باید در سخت ترین و ناهموارترین محیط های کاری ، بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. به همین دلیل است که بلبرینگ ماسه ساز باید از طراحی ، کیفیت و فلز مرغوب و مخصوص ساخته شده باشد. شرکت ژاپنی بلبرینگ ناچی که یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ در جهان می باشد ، از جمله شرکت هایی است که در ساخت بلبرینگ ماسه ساز از تجربه بالایی برخوردار می باشد. بلبرینگ ناچی که در صنایع شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد یکی از مطمئن ترین و با کیفیت ترین بلبرینگ های موجود در بازار می باشد.

جای پای بلبرینگ ناچی را می توان در صنایع دیگر همانند صنایع نساجی نیز مشاهده کرد. بلبرینگ نساجی اصل را می توان در تمامی برندهای معتبر ساخت بلبرینگ پیدا کرد. اما همانند بلبرینگ ماسه ساز، بلبرینگ نساجی اصل که از میان بلبرینگ شرکت ناچی انتخاب شده باشد ، از بهترین ها و قابل اعتمادترین بلبرینگ های حال حاضر بازار به شمار می رود. راه های زیادی برای تهیه بلبرینگ نساجی اصل و بلبرینگ ماسه ساز وجود دارد. یکی از راحت ترین و ساده ترین راه ها ، مراجعه به سایت دیجی برینگ و سفارش محصول مورد نظر می باشد.

دسته : ,
برچست ها :

فروش بلبرینگ نساجی


تاریخ انتشار پست : 1401/7/30 بازدید : 3

 

همه ماشین آلات و دستگاه ها به مرور زمان و به دلیل اصطکاک صورت گرفته در آنها ، دچار ساییدگی و خراشیدگی های متعددی می شوند. به طور مسلم ، این گونه اصطکاک بر روی عملکرد هر دستگاهی تاثیر سوء می گذارد. یکی از قطعاتی که می تواند به میزان زیادی از اصطکاک جلوگیری کند ، بلبرینگ می باشد. بلبرینگ ها نوعی یاتاقان هستند که به ماشین آلات در تحمل وزن های زیاد ، کمک بسیار زیادی می کنند. در نتیجه می توان گفت ، قطعه بلبرینگ در ماشین آلات و دستگاه های تمامی صنعت ها قطعه ای بسیار مهم به شمار می رود.

صنعت های مختلف به بلبرینگ های متناسب با شرایط محیطی و دشوار کار خود نیاز دارند. بلبرینگ دستگاه کارخانه شن و ماسه به دلیل اینکه باید تحت شرایط محیطی خاص و سخت فعالیت کنند ، باید از استحکام و مقاوت بالایی نیز بهره مند باشند. بلبرینگ دستگاه کارخانه شن و ماسه در غلب مواقع به صورت بشکه ای مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به شرایط محیطی خاص ، در طراحی بلبرینگ دستگاه کارخانه شن و ماسه سعی شده است تا استحکام ، مقاومت و قابل اطمینان بودن قطعه در طولانی مدت لحاظ شود.

علاوه بر بلبرینگ دستگاه کارخانه شن و ماسه ، دیگر صنایع بزرگ و کوچک در جهان نیز به بلبرینگ های خاص خود نیاز دارند. با توجه به پیشرفت هایی که در صنایع مختلف در کشور صورت می گیرد ، نیاز به بلبرینگ های قابل اعتماد و مستحکم بیش از پیش احساس می شود. شرکت های وارد کننده و تولید کننده متعددی در کشور وجود دارند که می توانند این نیاز بلبرینگ و رولبرینگ بازار داخلی را برطرف کنند. یکی از سایت هایی که در بخش فروش بلبرینگ نساجی و بلبرینگ صنایع سیمان و دیگر صنایع بزرگ ، نقش بسیار فعالی ایفا می کند سایت دیجی برینگ می باشد. سایت دیجی برینگ با توجه به چندین سال تجربه و سابقه در زمینه واردات ، فروش و تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ در کشور به عنوان نمایندگی برندهای تولید کننده معتبری همچون نمایندگی فروش بلبرینگ اس کا اف و نمایندگی فروش بلبرینگ های برند ان اس کا نیز شناخته می شود. 

دسته : ,
برچست ها :

نمایندگی فروش بلبرینگ شن و ماسه


تاریخ انتشار پست : 1401/7/29 بازدید : 2

 

 

خیلی صنایع کشور به دلیل تحریماتی که علیه ایران صورت گرفته است ، ضررهای سنگینی را متحمل شده اند. عدم وارد شدن قطعات مورد نیاز برای دستگاه ها و یا مواد اولیه ضروری برای تولید آنها ، همگی به نحوی باعث ضربه زدن به صنعت های مختلف کشور شدند. یکی از قطعاتی که در تمام ماشین آلات و دستگاه های صنایع به کار می رود ، بلبرینگ می باشد. کاربرد بلبرینگ در ماشین آلات سنگین بدین گونه است که از ایجاد اصطکاک ، خراشیدگی و ساییدگی قطعات دیگر جلوگیری می کند. در تحمل بارهای زیاد نیز به دستگاه ها کمک می کند تا در حمل آنها نیز اینکارا را راحت تر انجام دهند. با توجه به تحریمات ، امکان خریداری همچین قطعاتی از نمایندگی های رسمی فروش آنها امکان پذیر نمی باشد. در عین حال ، شرکت های وارد کننده متعددی در این زمینه فعالیت می کنند که کار خرید و فروش این قطعات مهم را برای صاحبان صنایع مختلف ، بسیار راحت و آسان کرده اند.

سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ ، از جمله سایت هایی است که به سادگی می توان انواع بلبرینگ های مورد نیاز هر صنعتی را ، تهیه کرد. سایت دیجی برینگ متعلق به شرکت دانا صنعت آپادانا می باشد. این شرکت یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت ها در عرصه واردات ، فروش و تولید انواع بلبرینگ در داخل کشور به شمار می رود. محصولاتی همانند بلبرینگ و گریس اس کا اف skf ، انواع بلبرینگ ان اس کا ، بلبرینگ و رولبرینگ های اصل ناچی و ... از جمله محصولاتی هستند که شرکت دانا صنعت آپادانا به داخل کشور وارد می کند.

علاوه بر این موارد ، شرکت دانا صنعت آپادانا دارای نمایندگی فروش بلبرینگ شن و ماسه ، بلبرینگ صنایع سیمان و بلبرینگ صنایع فولاد نیز می باشد. همچین صنایعی که جزو صنایع سخت و دشوار محسوب می شوند ، به بلبرینگ و رولبرینگ های مخصوصی نیاز دارند. کیفیت ساخت بلبرینگ های صنایع سخت با دیگر صنایع بسیار متفاوت می باشد. به همین دلیل است  خریداری بلبرینگ های چنین صنایع حساسی ، از نمایندگی فروش آنها می تواند کیفیت قطعه خریداری شده را تضمین کند. سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/  می تواند مکان مناسبی برای تهیه انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و دیگر محصولات مورد نیاز صنایع مختلف ، به شمار رود.

دسته : ,
برچست ها :

نقاشی دست


تاریخ انتشار پست : 1401/7/25 بازدید : 1

 

 

کشیدن نقاشی دست به راحتی امکان پذیر است و نیازی به کمک بزرگتر ها نیست. برای اینکه نقاشی دست را کودکتان به زیبایی بکشد می توانید ویدئوی آن را مشاهده کنید و سپس برای کودک خود پخش کنید. یا خودتان ابتدا آن را بکشید و سپس به کودکتان آن را نشان دهید و و از آنجایی که کودکان پدر و مادر خود را الگویی مناسب می دانند می توانند به راحتی از نقاشی دست که از سوی والدین کشیده شده الگوبرداری کنند و آن را بکشند. کشیدن نقاشی دست یکی از راه هایی است که می توان اعضای بدن را به کودکان معرفی کرد و همچنین با کشیدن اعضای دیگر بدن هم می توانید به راحتی آناتومی بدن را به کودکان نشان دهید و آنها را به کودکان معرفی کنید. نقاشی دست رو به صورت آنلاین و ویدئویی در وولک تماشا کنید. برای تماشای نقاشی دست می توانید به قسمت بالای سایت مراجعه کنید. نقاشی دست به راحتی و با ماژیک کشیده می شود و کاری کاملا ساده و زیباست. می توان در کشیدن نقاشی دست، از رنگ های با نشاطی استفاده کرد و برای آن از دست های خودتان هم استفاده کنید.

یکی از ویژگی هایی که کشیدن نقاشی برای کودکان دارد یافتن استعدادهای او است. با کشیدن نقاشی پاتریک می توانید استعدادهای کودک را کشف کنید و ببینید که آیا دنبال کشیدن نقاشی است یا خیر؟ اما در صورتیکه علاقه آنها به نقاشی ایجاد شد و استعداد کودک را در کشیدن نقاشی متوجه شدید می توانید آموزشهای بهتری به او بدهید. سایت هولگر ارائه دهنده بهترین آموزش ها به کودکان است همچنین آموزش نقاشی پاتریک نیز در این سایت موجود می باشد. نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های کودکان است یکی دیگر از سرگرمی های کودکان دیدن کارتون در خانه است. اگر بتوان کارتون و نقاشی را با هم تلفیق کرد، یکی از جذاب ترین هنرها در کودکان می‌درخشد نقاشی پاتریک یکی از شخصیت‌های جذاب کارتونی از جمله نقاشی هایی است که کودکان به آن علاقه بسیاری دارند و ترکیب این سرگرمی ها را شما عزیزان می توانید به راحتی در وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com ببینید!

 

دسته : ,
برچست ها :

نقاشی روز پدر


تاریخ انتشار پست : 1401/7/25 بازدید : 1

 

کشیدن نقاشی روز پدر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری به کودکان در مسیر رشد شخصیتی بهتر کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی روز پدر استف باید طرح ها، الگو ها و رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی روز پدر برسد و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری کودک می شود.

از دیگر ویژگی هایی که کشیدن نقاشی به تقویت و افزایش آن کمک می کند، اعتماد به نفس است. زمانی که کودکتان نقاشی روز پدر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری را به پایان می رساند، در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی که یکی از شروط اصلی سلامت روان افراد است، یعنی اعتماد به نفس می شود. از آن جایی که کافی بودن میزان اعتماد به نفس اهمیت زیادی دارد و عدم وجود آن در بزرگسالی باعث بروز مشکلات زیادی می شود. بنابراین از سن بسیار کم و از زمان کودکی افراد باید به این موضوع توجه ویژه شود و چه بهتر که با کمک بازی و سرگرمی این ویژگی را در فرزند خود تقویت کنید.

کشیدن نقاشی چشم و نقاشی های دیگر باعث رشد بهتر شخصیتی کودک شما نیز می شود. به عنوان مثال با به اتمام رساندن نقاشی چشم در واقع کودک فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی کودک یعنی اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین کودک زمانی که در حال ترسیم نقاشی چشم است باید طرح ها و الگو های متفاوت را با یکدیگر ترکیبک ند و این امر باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. شما می توانید با آموزش نقاشی چشم به کودکان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و کودکان امروزی را که علاقه به سپری کردن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی دارند، برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید.

دسته : ,
برچست ها :

نقاشی زرافه


تاریخ انتشار پست : 1401/7/25 بازدید : 2

 

نقاشی زرافه یک نقاشی هیجان انگیز و جالب برای بچه هاست. چرا که زرافه با گردن دراز خود ویژگی ظاهری منحصر به فردی دارد که در حیوانات دیگر نمیتوان یافت به همین دلیل است که بچه ها به کشیدن نقاشی زرافه علاقه نشان میدهند. در باغ وحش ها هم بچه ها از دیدن زرافه ها هیجان زده میشوند و دقایق طولانی را به تماشای زرافه ها میپردازند. نحوه غذا خوردن زرافه ها هم مثل دیدن نقاشی آن برای بچه ها جذاب است. قبل از رفتن به باغ وحش میتوانید به بچه بگویید که قرار است نقاشی زرافه را بکشید همین گفته باعث میشود دقت کودک شما در تماشای جزییات بالا برود و این یکی از ده ها فواید نقاشی کشیدن برای بچه هاست. برای ترغیب بچه ها به نقاشی کشیدن و بهره مند کردن آنها از فواید نقاشی بسیار مهم است که سوژه های جذابی چون نقاشی زرافه پیدا کنید و در هنگان کشیدن نقاشی زرافه ویژگی های بارز ظاهری و زندگی زرافه را برای او برشمرید. ویژگی هایی مثل گردن دراز و گیاه خوار بودن زرافه، جوری که زرافه حیوانات دیگر و جنگل را میبیند و... را برای او تشریح کنید. و به او اجازه دهید از کشیدن نقاشی زرافه چیز یاد بگیرد و لذت ببرد. برای آشنا کردن کودکان با حیوانات و اشیا از طریق نقاشی سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  بسیار مناسبی است چراکه ویدیوهای اموزش نقاشی ساده و در عین حال زیبایی دارد همچنین قصه های تصویری و صوتی یا ویدویی وولک پر از تصاویر چشم نواز برای کودکان است.

کودکان با کشیدن نقاشی می توانند نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم آموزش ببیند. همان طور که می دانید آموزشی که همراه با سرگرمی و بازی باشد برای کودکان بسیار جذاب تر خواهد بود و همچنین بازدهی آن آموزش نیز بیشتر خواهد بود. طرح نقاشی صندلی یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی صندلی با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند.

دسته : ,
برچست ها :
تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد