technology - آرشیو 1400/12

موضوعات
Category

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 13608
» بازديد ديروز : 2
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 13609
» بازديد سال : 13609
» بازديد کل : 13609
» اعضا : 0
» مطالب : 896

ساده و زیبا


تاریخ انتشار پست : 1400/12/29 بازدید : 1

نقاشی آب پاش/نقاشی قمقمه/نقاشی ساده و زیبا

 

با گسترش زندگی مدرن و افزایش استفاده از کنسول های بازی و بازی های کامپیوتری و همچنین تلفن های همراه، نقاشی کشیدن همچنان از سرگرمی هایی است که توانسته است محبوبیت خود را در این رقابت تنگاتنگ، حفظ کند. دنیای کودکی و نقاشی کشیدن دارای پیوند خاصی هستند. همه ی کودکان نقاشی های خاص و جالبی دارند که در گوشه ای از اتاق به دیوار زده اند یا والدین در مکانی امن آن را بعنوان یادگاری، نگه داری می کنند. فعالیت و سرگرمی نقاشی ساده و زیبا و در عین حال ماندگاری و خاطره انگیزی آن باعث شده است به مرور زمان در بین تمامی اقشار محبوب بماند. استعداد نقاشی کشیدن چیزی است که بصورت ذاتی و غریزی درون کودکان وجود دارد، فقط باید از روش های صحیح برای شکوفایی این استعداد استفاده کرد. شما، بعنوان پدر و مادر کودک می توانید با تشویق کودک به کشیدن طرح های متنوع و جالب به بهبود مهارت های فردی کودک خود، کمک کنید تا به نهایت پتانسیل توانایی های خود برسد.

از جمله طرح های خاصی که می توانید به کودک خود آموزش دهید، نقاشی قمقمه است. قمقمه از جمله وسایلی است که کودکان در دوره مدرسه و مهد کودک بسیار از آن استفاده می کنند و به خوبی با آن آشنا هستند. حتی اگه خود یکی از آن را نداشته باشند، مطمئنا دست یکی از دوستان خود دیده اند. بنابراین با ظاهر و تنوع اشکال آن به خوبی آشنایی دارند. نقاشی قمقمه و همچنین نقاشی آب پاش ازجمله طرح های خاصی هستند که دید و نظر خاص کودک به مسائل و عناصر محیط اطراف او را نشان می دهند. شما می توانید روش های صحیح مصرف آب را نیز از طریق آموزش این دو طرح، به کودک خود آموزش دهید تا در آینده در ذهن کودک نهادینه شوند.

لذت نقاشی کشیدن از جمله لذت هایی است که هرگز قدیمی نمی شود. خلق دنیایی رنگارنگ و ساخته ی ذهن کودک، هرچقد هم غیرمعمول باشد، بر روی کاغذ همه چی امکان پذیر است. از کشیدن طرح های متنوع و خاص توسط کودک خود استقبال کنید و به او اعتماد به نفس لازم برای ادامه نقاشی کشیدن را دهید. نقاشی کشیدن نه تنها سرگرمی سالمی است، بلکه یک روش تربیتی و آموزشی است، پس از آن نهایت استفاده را ببرید.

دسته : ,
برچست ها :

یلدا


تاریخ انتشار پست : 1400/12/29 بازدید : 1

نقاشی شب یلدا/نقاشی کارخانه هیولاها/داستان کودکانه

 

نقاشی کشیدن در کنار داستان کودکانه از جمله فعالیت ها و سرگرمی هایی هستند که در میان رقابت تنگاتنگ دنیای تکنولوژی سرشار از بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی و تلفن های همراه، همچنان توانسته اند محبوبیت خود را بین کودکان حفظ کنند.  امروزه یکی از دغدغه های پدران و مادران، اثرات مضر و سوء بازی های کامپیوتری خشن بر روحیه کودک خود است، بنابراین هنگامی که کودک به کشیدن نقاشی علاقه نشان می دهد، از جانب والدین با استقبال فراوانی مواجه می شود. مسلما هر پدر و مادری برای موفقیت و رسیدن کودک به خواسته ها و آرزوهایش نهایت تلاششان را می کنند، در نتیجه هنگامی که کودک شما ازتان می خواهد که کشیدن طرح های مختلف نقاشی را به اون آموزش دهید، شاید برایتان دشوار باشد اما نهایت سعی خود را برای انجام آن، به کار خواهید برد.

 انتخاب یک طرح مناسب می تواند به افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن بسیار کمک کند. همه کودکان عاشق انواع انیمیشن و کارتون و همچنین شخصیت های مختلف و بامزه ی آنها هستند. بنابراین انیمیشن نقاشی کارخانه هیولاها می تواند برای آن ها بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. شما پدر و مادر، می توانید هنگامی که کودکتان در حال رسم طرح مورد نظر خود است، با او صحبت کرده و درباره داستان و همچنین رفتارهای آن شخصیت از او سوالاتی بپرسید. با اینکار می توانید علاوه بر آشنا شدن با علایق کودک خود و نشان دادن توجه و اهمیت تان به کودک، مهارت های گفتاری، حافظه و همچنین بینایی کودک خود را نیز همزمان باهم تمرین دهید بهبود بخشید.

یک طرح دیگر که جای کار بسیار زیادی دارد و تمرین خوبی نیز محسوب میشود نقاشی شب یلدا است. شب یلدا یکی از رسومات زیبا و دوست داشتنی ما ایرانیان است و آشنا کردن نسل جدید با این رسومات از وظایف بزرگترها است. شما می توانید با رسم نقاشی شب یلدا برای کودک خود و همزمان تعریف داستان ها و خاطرات شیرین و جذاب خود از کودکی و فعالیت هایی که در این شب در کنار خانواده انجام می دهید، کودک خود را نه تنها برای کشیدن آن طرح تشویق کنید، بلکه او را با شب یلدا نیز آشنا خواهید کرد.

 

دسته : ,
برچست ها :

ماسک


تاریخ انتشار پست : 1400/12/28 بازدید : 1

کاردستی انگشتر/کاردستی ماسک/قصه صوتی

 

دوره کودکی پر از خاطرات لذتبخش از فعالیت های کودکان همراه با پدر و مادر و یا اطرافیان است. فعالیت های همانند نقاشی کشیدن از کانون گرم خانواده و یا ساخت کاردستی از شخصیت های موردعلاقه اشان، از جمله کارهایی است که کودکان از انجام آن لذت می برند. کاردستی یکی از فعالیت ها و سرگرمی های هنری و مفیدی است که انجام برای کودکان در رده های سنی متفاوت بسیار هیجان انگیز و جذاب است. همه پدران و مادران تمامی آثاری که کودکان خلق می کنند را به عنوان یادگاری نگه می دارند.

والدین برای سرگرم کردن کودکان از روش های مختلفی استفاده می کنند. آنها همیشه سعی می کنند تا فعالیت هایی انتخاب کنند که نه تنها باعث پرورش و بهبود مهارت ها و استعدادهای فرزندشان شود، بلکه جالب و مهیج نیز باشند تا کودک به انجام آنها تمایل نشان دهد. کودکان از شنیدن داستان و قصه صوتی لذت می برند، اما یکجا نشستن و فقط گوش دادن به داستان ممکن است پس از مدتی خسته کنند شود. ساخت کار دستی های مختلف، از جمله فعالیت هایی است که می تواند ساعت ها کودک را سرگرم کند و با به چالش کشیدن او به تقویت مهارت های او بپردازد. ساخت کاردستی انگشتر برای انجام بازی کودکانه از جمله ایده هایی است که کودکان زیاد از آن استفاده می کنند. سادگی و راحتی انگشتر کودکان را ترغیب می کند تا انگشتر را به اشکال و ابعاد مختلف بسازند. گاهی کودک اینقد از انجام این کار لذت می برد که ممکن است برای تک تک اعضا خانواده کاردستی انگشتر بسازد و با لبخندی رضایتبخش از کار خود، آنها را به اطرافیان هدیه دهند. مطمئنا استفاده این کاردستی حتی برای مدت کوتاهی باعث تقویت اعتماد به نفس کودک و همچنین انگیزه بخشیدن به او می شود.

ساخت کاردستی های که از طریق آن می توان مساله ای جدید به کودک آموزش و یا گوشزد کرد نیز از جمله کاربردهای این فعالیت است. در این دوره که به دلیل شیوع بیماری کرونا، همگی ما مجبور به استفاده مداوم از ماسک هستیم، ساخت کاردستی ماسک و توضیح درباره اهمیت استفاده صحیح و همیشگی از آن، می تواند برای سلامت کودک مفید باشد.


 

 

دسته : ,
برچست ها :

دانلود شب آهنگی


تاریخ انتشار پست : 1400/12/24 بازدید : 1

Sabzpendar.org / رئالیتی شو جوکر / دانلود شب آهنگی

 

سایت سبزپندار با آدرس اینترنتی sabzpendar.org از جمله سایت های فعال در زمینه فیلم و سریال با رعایت فرامین جمهوری اسلامی ایران است. سایت سبز پندار با در اختیار گذاشتن آرشیوی از فیلم ها و سریال هایی روز ایرانی و خارجی، انواع انیمیشن های جدید و نوستالژی در کنار برنامه های متنوع شبکه های خانگی و همچنین جدیدترین و محبوب ترین سینمایی های جهان می تواند جوابگوی سلایق مختلف هر مخاطبی باشد. این سایت امکان دانلود برنامه های خود را از طریق لینک مستقیم برای مخاطبین خود فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید آنها را دانلود کنید و از دیدن تک تک آنها در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید.

یکی از برنامه هایی که بطور هفتگی و مرتب در سایت سبزپندار قرار می گیرد، دانلود شب آهنگی است. از جمله برنامه های موفق این روزهای شبکه خانگی که از پلتفرم های مختلفی امکان مشاهده آن وجود دارد، اما سایت سبزپندار امکان دانلود آن از طریق لینک مستقیم را برای شما فراهم کرده است. این برنامه خنده دار و بامزه با مجری گری حامد آهنگی، برنامه ای با حضور هنرمندان معروف و مشهور به عنوان مهمان است که در آن به انجام بازی ها و فعالیت های جذاب و خنده دار می پردازند که دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.

سایت ها و پلتفرم ها تنها فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را در اختیار کاربران قرار نمی دهند. بینندگان می توانند بسیاری از محصولات شبکه ی خانگی از طریق سایت های دانلود فیلم و سریال های ایرانی دانلود و مشاهده کنند. یکی از جذاب ترین و جدید ترین برنامه های ساخته شده برای شبکه خانگی، برنامه و مسابقه استعداد یابی بند بازی است. هم اکنون دانلود برنامه بند بازی یکی از پر جستجو ترین و پر تقاضا ترین برنامه ها بین کاربران ایرانی است.

برنامه ای که به دلیل اولین برنامه استعداد یابی شبکه خانگی و حضور هنرمندان محبوبی همچون علیرضا عصار، مهراوه شریفی نیا، بهروز صفاریان، امید نعمتی و امید حاجیلی که ترکیبی از خوانندگان محبوب در کنار ستارگان سینما هستند بعنوان هیات داوران، از همان ابتدا با سر و صدای زیادی همراه بود. در این برنامه که مسابقه ای بین گروه های پاپ و پاپ تلفیقی است، جایزه ای یک میلیارد تومانی قرار داده شده است که هیجان آن را چند برابر می کند. گروه های موسیقی هر قسمت با اجراهای متنوع خود منتظر آراء مردمی می شوند تا تکلیف دور بعد مسابقه و در نهایت برنده نهایی مشخص شود.

دسته : ,
برچست ها :

شامپو ضد ریزش مو و تقویت کننده مو


تاریخ انتشار پست : 1400/12/24 بازدید : 1

از جمله محصولاتی که به شما در مسیر حل مشکلات مویتان بسیار کمک می کنندف استفاده از شامپو های باکیفیت است. شامپو ضد ریزش مو و تقویت کننده مو می تواند در صورت استفاده مداوم ساقه های مو های شما را تقویت کنند و از ریزش بیشتر موهایتان جلوگری کند. اما شامپو ها زمانی بهترین کارایی و کاربرد را برای شما دارند که به طور مداوم استفاده شوند.

مراقبت از مو یکی از مسائل پراهمیتی است که همواره باید به آن توجه داته باشید. ریزش مو، خشکی مو، آلودگی مو، نازک شدن تار مو ها و... از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است برای مو های شما پیش بیاید. بنابراین استفاده از محصولات مراقبت مو به شما کمک می کنند تا در کم ترین زمان ممکن بتوانید انواع مشکلات موی خود را حل کنید.

شامپو مو جولیتااستی بالاترین کیفیت و کارایی دارند و قادر هستند تا در مسیر رفع مشکلات مو هایتان شما را همراهی کنند. مراقبت از مو ها به اندازه مراقبت از پوست اهمیت دارد بنابراین سعی کنید تا با استفاده از محصولات مراقبتی با کیفیت، همواره ریشه ها و ساقه های مو های خود را تقویت کنید.

محصولات جولیتااُستی با بهره‌گیری از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و بر اساس فرمولاسیون سفارشی شرکت کیاقشم که توسط بهترین و معتبرترین آزمایشگاه‌های ایتالیایی منحصراً برای برند جولیتا اُستی فرموله شده، محصولات خود را در ایران تولید و عرضه مینماید. در این محصولات سعی بر استفاده از عصاره‌های گیاهی و اکتیوهای تخصصی ویژه  با درصدهای موثر گردیده، تا بالاترین تاثیر را بر روی پوست و موی مصرف‌کنندگان عزیز ایجاد نماید.

جولیتا اُستی در محصولات خود، مواد مضر و زیان آوری که به طور معمول در فرمولاسیون محصولات بهداشتی وجود دارد را حذف و مواد سازگار با پوست و مو را جایگزین آن ها نموده است. با استفاده از این محصولات با خیالی آسوده می‌توانید از تاثیرات فوق‌العاده آن بر روی پوست و موی خود بهره‌مند شوید.

دسته : ,
برچست ها :

نگهبان


تاریخ انتشار پست : 1400/12/24 بازدید : 1

نقاشی جوجه تیغی/نقاشی نگهبان/نقاشی کودکانه

 

دنیای کودک با انواع فعالیت های گروهی و لذتبخش آمیخته شده است که انجام تمامی آنها بسیار خاطره انگیز هستند. بازی و نقاشی کودکانه از جمله فعالیت های دروه کودکی است که هرگز قدیمی نمی شوند. کشیدن نقاشی های مختلف از حیوانات و خوردنی ها و یا اطرافیان از جمله سوژه های نقاشی بسیاری از کودکان هستند. کشیدن مشاغل مختلفی که با آن مواجه می شوند از جمله مواردی است که بسیاری از کودکان دوست دارند از آنها به عنوان موضوعات نقاشی کشیدن استفاده کنند. کشیدن نقاشی نگهبان یا پلیسی که از نزدیک دیده اند و یا به آنها کمک کرده اند، در بین نقاشی های کودکان، نشان از تاثیر اون شخص بر روی ذهن کودک است. کودکان دوست دارند مسائلی که بر روی آنها تاثیر گذار هستند را رسم کنند. بدین ترتیب تاثیر آنها بیشتر هم خواهد شد.

کشیدن نقاشی حیوانات مختلف نیز از جمله مواردی است که کودکان بسیار زیاد از آن برای موضوعات نقاشی استفاده می کنند. حیوانات بامزه و کوچولویی که شاید نتوانند از نزدیک به آن دست بزنند را بر روی کاغذ رسم می کنند تا حداقل بدین صورت احساس دیدن آن را تجربه کنند. نقاشی جوجه تیغی یکی از این نقاشی ها است. مطمئنا داشتن جوجه تیغی بعنوان حیوان خانگی برای کودکان به دلیل داشتن تیغ های زیاد، کمی تا قسمتی خطرناک است. اما این امر مانع علاقه ی کودکان به این حیوان بامزه نمی شود. کودکان با رسم جوجه تیغی در ابعاد و اشکال مختلف و رنگ آمیزی آن به رنگ دلخواه خود، می توانند یک جوجه تیغی بی خطر را همیشه در کنار خود داشته باشند.

کشیدن حیوانات و مواردی که کودکان تاکنون از نزدیک ندیده اند، نشان از کنجکاوی و خلاقیت بالای آنها در مورد محیط اطراف است. قرار دادن کودک در محیطی سالم که بتواند در رشد و بهبود مهارت های بصری و خلاقیت او تاثیر مثبت بگذارد، برعهده پدران و مادران است. شما به بعنوان پدر و مادر کودک وظیفه دارید زمینه ای برای کودک خود محیا کنید تا ذهن خلاق او پرورش یابد و فرصتی برای استعدادهای او ساخته شود. شکوفایی استعداد و مهارت های کودک تنها با کمک و حمایت روحی و روانی والدین امکان پذیر است.

دسته : ,
برچست ها :

دانلود فیلم مرد بازنده جواد عزتی


تاریخ انتشار پست : 1400/12/23 بازدید : 1

دانلود فیلم مرد بازنده جواد عزتی / دانلود فیلم خائن کشی مهران مدیری / دانلود فیلم متری شیش و نیم

 

فیلم سینمایی مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان در سال 1400 ساخته شده است و در نوروز 1401 به اکران عمومی در خواهد آمد. این فیلم به تهیه کنندگی کامران حجازی و امیر بنان و در ژانر اجتماعی، خانوادگی ساخته شده است. دانلود فیلم مرد بازنده جواد عزتی هنرمند محبوب و توانای این روزهای سینمای ایران در کنار رعنا آزادی ور و آناهیتا درگاهی از موضوعات پر جستجو و پر تقاضا بین کاربران اینترنتی ایرانی بوده است.

در این بازار داغ دانلود فیلم ها و سریال های جدید ایرانی و خارجی، بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال تکمیل آرشیو فیلم های خود با دانلود فیلم های جدید و قدیمی هستند هستند. دانلود فیلم متری شیش و نیم که یکی از موفق ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران است، در لیست هر بیننده حرفه ای فیلم و سریال قرار دارد. این فیلم درام – اجتماعی و پر طرفدار چند سال اخیر سینمای ایران، فیلمی است در جشنواره ها داخلی و خارجی فراوانی موفق به کسب جوایز متعدیدی شده است.که موفق به کسب جوایز متعددی از جشنواره های ایرانی و خارجی شده است. این فیلم با داستان جذاب خود در کنار بازی هنرمندانه ی بازیگرانی چون نوید محمد زاده و پیمان معادی در زمان اکران مخاطبین بسیاری را به سالن های سینما کشاند.

جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی کارگردان و فیلمنامه نویس سرشناس ایرانی، به نام خائن کشی یکی از ابر پر ستاره ترین فیلم های چند سال اخیر سینمای ایران بوده است. این فیلم که در فروردین 1400 اکران شد، چند ماه پس از اکران عمومی، وارد شبکه خانگی شد. بسیاری از کسانی که در زمان اکران موفق به دیدن آن نشدند، با دانلود فیلم خائن کشی مهران مدیری، امیر آقایی و پانته آ بهرام را در صفحه های تلویزیون و کامپیوتر خود مشاهده کردند. این فیلم که علی رغم نقدهای مختلفی که از منتقدین دریافت کرد، به دلیل ستارگان که در آن به ایفای نقش پرداخته اند و همچنین نام مسعود کیمیایی به عنوان نویسنده و کارگردان، توجهات فراوانی را به خود جلب کرده است. همچین نام های بزرگ و مطرحی، برای هر بیننده ای می تواند دلیلی قانع کننده برای مشاهده این فیلم باشد.

 

دسته : ,
برچست ها :

دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی


تاریخ انتشار پست : 1400/12/23 بازدید : 1

دانلود سریال ساخت ایران فصل سوم / دانلود سریال های ایرانی / دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی

 

یکی از پر دانلود ترین سریال های شبکه خانگی در سال های اخیر، سریال پر ستاره ی ساخت ایران بوده است. این سریال که تا کنون دو فصل از آن پخش شده است با دلیل حضور ستارگان مطرح سینما و تلویزیون ایران یعنی محمد رضا گلزار و امین حیایی از همان ابتدا با سرو صدای بسیاری همراه بود. همین امر دانلود سریال ساخت ایران فصل سوم را به یکی از پر جستجوترین موضوعات در بین کاربران اینترنتی ایرانی تبدیل کرد. جدیدترین فصل این سریال که همانند فصل های پیش با حضور امین حیایی ولی این بار در کنار مجید صالحی بازیگر توانای کشورمان، در حال ساخت است، بزودی در شبکه خانگی و از طریق سایت ها و پلتفرم های سرویس دهنده دانلود و مشاهده سریال های شبکه خانگی، منتشر خواهد شد.

 

دانلود سریال های ایرانی و همچنین دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی، در این چند سال اخیر یکی از معضلات کاربران و مخاطبین این برنامه ها بوده است. با توجه به قوانین جدیدی که برای فعالیت سایت های ارائه دهنده فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی وضع شده است، محدودیت های بسیاری برای انتشار اکثر فیلم ها و سریال ها برای آنها قرار داده شده است. از این رو، بسیاری از کاربران برای دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی با مشکلات فراوانی مواجه هستند. اکثر سریال های ایرانی که از شبکه خانگی عرضه می شوند، باید برای مشاهده آنها و یا دانلود آنها، مبلغی پرداخت شود.

 

این امر به منظور حمایت از فعالیت دست اندرکاران آنها صورت می گیرد و امری طبیعی است که به پاس تشکر از آنها همچین مبلغ ناچیزی پرداخت شود. اما دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی کمی دشوار تر از دانلود فیلم و سریال های با زبان اصلی است. بسیاری از فیلم های محبوب و روز سینمای جهان به طور رسمی دوبله نمی شوند. از این روز برخی از سایت های مطرح فعال در زمینه عرضه و انتشار فیلم و سریال با همکاری تیم های دوبله مطرح اقدام به دوبله کردن بسیاری از فیلم ها و سریال ها به طور اختصاصی کرده اند. این دوبله ها همانند دوبله های رسمی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 

دسته : ,
برچست ها :
تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد