تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
ابزار بتادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
چاپ ساک دستی پارچه ای
چاپخانه قزوین
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی
طراحی سایت در قزوین
چاپ ماهان
شرکت تولید کننده ساندویچ پانل
ساندویچ پانل سردخانه
ساندویچ پانل کلین روم
دزدگیر هایکویژن
دزدگیر هایکویژن
هوش مصنوعی فارسی
تابلو دکوراتیو
حفاظ شاخ گوزنی
درب آکاردئونی
درب فرفورژه
حفاظ پنجره
لابراتوار نورقائم

technology

technology

موضوعات
Category

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 13608
» بازديد ديروز : 2
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 13609
» بازديد سال : 13609
» بازديد کل : 13609
» اعضا : 0
» مطالب : 896

نقاشی چرخ و فلک


تاریخ انتشار پست : 1401/9/24 بازدید : 272


کودکان امروزی به بازی های کامپیوتری و گذراندن وقت خود با گوشی های همراه، کنسول های بازی و دیگر تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین پدر و مادر ها باید با ترفند هایی هوشمندانه کودکان خود را به انجام فعالیت هایی که برای آن ها مفید باشد مانند نقاشی کشیدن، جذب کنند. تقریبا تمام سرگرمی های کودک در سایت وولک وجود دارد. برای جذب کودکان به نقاشی کشیدن در ابتدا باید طرحی جذاب و کودکانه که به سلایق و علایق کودکتان نزدیک باشد انتخاب کنید. کودکان همواره عاشق شهر بازی هستند بنابراین طرح کودکانه ی نقاشی چرخ و فلک می تواند برای آن ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

همچنین زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی چرخ و فلک می کند باید طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و در نتیجه هوش کودک شما به چالش کشیده می شود. چرا که یکی از مهم ترین ویژگی کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی آن ها است. همچنین در مسیر رسیدن به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک کودک شما با الگو ها، طرح ها و رنگ های زیادی آشنا خواهد شد و باید مناسب ترین آن ها را انتخاب و با هم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک برسد. بنابراین قدرت تصمیم گیری نیز در کودک شما تقویت می شود.

همان طور که به آن اشاره کردیم شما می توانید با آموزش نقاشی کانگورو یا هر طرح نقاشی حیوان دیگری کودک خود را با انواع حیوانات آشنا کنید. بنابراین نقاشی کشیدن یکی از راه های آموزش غیر مستقیم به کودکان نیز محسوب می شود و همیشه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. بنابراین شما با استفاده از نقاشی کانگورو یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید. امروزه اکثر کودکان بیشتر وقت خود را با وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و درواقع اینترنت می گذرانند. بنابراین فعالیت های سالم و سرگرم کننده ای مانند کشیدن نقاشی فرصت بسیار خوبی هستند تا حتی برای چند ساعت کودک خود را از تکنولوژی و فضای مجازی دور کنید.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما به آن نزدیک باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی کانگورو که ویدیو آن در این صفحه بارگزاری شده است، به دلیل علاقه ی کودکان به حیوانات یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد

 

دسته :
برچست ها :

نقاشی پروانه


تاریخ انتشار پست : 1401/9/24 بازدید : 308

 

نقاشی پروانه یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند. رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی پروانه نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی پروانه یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند.

 

در حین کشیدن نقاشی پروانه کودک شما نقاشی پروانه مورد نظر خود را در ذهن خود تجسم می کند و در این مرحله قوه تخیل کودک شما تقویت می شود. سپس کودک شما با تصمیم می گیرد تا چه رنگ هایی را برای رنگ آمیزی نقاشی پروانه خود ترکیب کند و در این مرحله قدتر تصمیم گیری و خلاقیت کودک شما نیز افزایش می یابد.

کشیدن نقاشی لاک پشت باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیک کودک شما می شود زیرا امروزه اکثر کودکان وقت خود را وسایل الکترونیکی و اینترنت می گذرانند و به فعالیت هایی که به تکنولوژی مربوط باشد علاقه ی بیشتری نشان می دهند. بنابراین علاقه مند کردن آن ها به فعالیت های فیزیکی و سالمی مانند نقاشی کشیدن و کاردستی می تواند از اهداف اصلی هر والدینی باشد. با آموزش نقاشی لاک پشت به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی بهره مند سازید.

سرگرمی نقاشی یکی از کم هزینه ترین سرگرمی هایی است که شما می توانید کودک خود را به آن علاقمند کنید. که سایت وولک خیلی به این مساله کمک کرده است با قرار دادن بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی در سایت خود.  از فواید نقاشی کشیدن بر روی عواطف و روحیات فرزند شما می توان به تقویت اعتماد به نفس هنگامی که به عنوان مثال نقاشی لاک پشت را به اتمام می رساند اشاره کرد. همچنین کشیدن نقاشی به تقویت قدرت تصمیم گیری و افزایش خلاقیت در کودک شما می کند. نقاشی کشیدن باعث می شود تا کودکان از سن بسیار کم به جزئیات دقت بیشتری کنند. نقاشی لاک پشت یکی از طرح های آسان و در عین حال جذابی است که کودکان از سن بسیار کم می توانند نقاشی لاک پشت را رسم کنند. کودکان از نقاشی کردن برای بیان احساسات و نشان دادن افکار خود به والدینشان استفاده می کنند بنابراین شما نیز به هنر آن ها در این زمینه توجه ویژه داشته باشید.

دسته :
برچست ها :

نقاشی ماشین


تاریخ انتشار پست : 1401/9/24 بازدید : 353

 

کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند. به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی ماشین یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی ماشین تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی ماشین می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی ماشین یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی ماشین را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی ماشین یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد

نقاشی خرگوش یکی از طرح های بسیار جذاب نقاشی برای کودکان شما خواهد بود. کودکان از سن بسیار کمک به حیوانات علاقه دارند بنابراین طرح نقاشی خرگوش یکی از طرح های نقاشی موردعلاقه و جذاب برای فرزند شما خواهد بود. والدین همواره سعی می کنند تا علاقه فرزندشان به کشیدن نقاشی را بیشتر و بیشتر کنند زیرا کودکان امروزه اغلب به وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و در واقع اینترنت جذب می شوند و کنسول های بازی، موبایل ها، لپ تاپ ها و کامپیوتر از علایق کودکان امروزی است که اکثر وقت روزانه ی خود را با این وسایل می گذرانند اما کشیدن نقاشی خرگوش یا هر طرح نقاشی دیگری فرزند شما را از این وسایل الکترونیکی و فضای مجازی حتی برای چند ساعت دور خواهد کرد. میتوانید این نقاشی را در ویسایت وولک ببنید.کودکان امروزی به نسل شبکه معروف هستند بنابراین یکی از دغدغه های امروزی روانشناسان کودک و والدین این است که کودکان را از این فضا ها دورتر کنند..

 

دسته :
برچست ها :

نقاشی دونات


تاریخ انتشار پست : 1401/9/23 بازدید : 603

 

نقاشی کودکانه یکی از سرگرمی های قدیمی است که همواره از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است. امروزه کودکان به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند. بنابراین یکی از دغدغه های امروزی پدر و مادر ها این است که بتوانند فرزندان خود را برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری یا بازی هایثی که با گوشی های هوشمند انجام می شود، دور کنند.  سایت های حوزه کودک مثل وولک یک نمونه استفاده مفید از تکنولوژی هستند چرا که کودکان را به کار عملی تشویق میکنند. نقاشی دونات یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می تواند به والدین در این مسیر کمک کند. بنابراین بهتر است که فرزندان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید و تمایل آن ها را برای این کار بیشتر کنید.

 

انتخاب یک طرح مناسب می تواند به افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن بسیار کمک کند. کودکان معمولا عاشق شیرینی جات، دسر ها و انواع شکلات هستند بنابراین نقاشی دونات می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی دونات است، شعر یا قصه هایی درباره ی دونات بخوانند. با این کار کودکان لذت بیش تری از کشیدن نقاشی دونات خود می برند و ساعات بیش تری سرگرم می شوند و در نتیجه از کنسول های بازی دور می مانند.

نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب برای کودکان است. والدین می توانند با ترفند هایی ساده علاقه و اشتیاق کودکان به کشیدن نقاشی را بیشتر کنند چرا که نقاشی کشیدن برای کودکان شما فواید بسیار زیادی دارد. کشیدن نقاشی دلفین باعث آشنایی کودک با حیوان دلفین می شود. بنابراین شما یا حتی مربی های مهد کودک و معلم ها می توانند به کمک نقاشی به آموزش غیرمستقیم به کودکان بپردازند و همان طور که می دانید تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزش های غیرمستقیمی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین بازدهی را در کودکان دارند.

دسته :
برچست ها :

نقاشی درخت


تاریخ انتشار پست : 1401/9/23 بازدید : 704

 

نقاشی درخت ، می تواند کودکان را با خلقت ها و آفرینش های خداوند آشنا کند . درختان در متون مذهبی معانی خوبی دارند و به طور کلی نماد خوبی هستند . شما می توانید در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت کنید و او را راهنمایی کنید که درختان چه معنی می دهند . از چوب درهتان کاغذ تولید می شود میوه درختان را نی خوریم و برگ بعضی از درختان خاصیت دارویی برای ما دارد . اینکه یک درخت چکونه کاشته می شود و ریشه می دهد و سپس ساقه هایش رشد می کنند. پس از ساقه ها برگ ها می رویند و پس از چندین سال ، تنمه درختان رشد می کند و تبدیل به چوب می شود . در نهایت با شکوفه دادن و سپس تبدیل شکوفه به میوه یک درخت پربار خواهیم داشت . با کشیدن نقاشی درخت همراه با میوه هایش می توانید نتیجه نهایی رشد درختان را به کودک خود بیاموزید . با آموزش نقاشی درخت فرزندتان را از محیط مجازی دور نگه دارید و آن ها را با محیط هایی مانند طبیعت و زیبایی های آن آشنا کنید .در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ میتوانید صدها ویدیو آموزش نقاشی ساده و زیبا ببنید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.

دسته :
برچست ها :

نقاشی یوزپلنگ


تاریخ انتشار پست : 1401/9/23 بازدید : 463


کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه دارند. حالا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان هیجان انگیز و جذاب باشد، این علاق و تمایل در او افزایش پیدا می کند و در نتیجه شما می توانید کودکان امروزی را که به شدت علاقه به بازی های دیجیتال و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی دارند برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری دور کنید.

به عنوان مثال کودکانی که روحیه ی هیجانی دارند طرح نقاشی یوز پلنگ می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. بنابراین بهتر است طرح انتخابی شما با سلایق و علایق و روحیات کودک شما همخوانی داشته باشد تا او به کشیدن نقاشی طرح انتخابی شما مانند طرح یوز پلنگ تمایل بیشتری نشان دهد و اشتیاق بیشتری به گذراندن وقت خود با ترسیم نقاشی یوز پلنگ داشته باشد.

بهتر است برای این که کودکتان با نقاشی ارتباط بهتری داشته باشد طرح های نقاشی کودکانه که به سلایق، روحیات و علایق او نزدیک تر هستند را انتخاب کنید و به کودکان خود آموزش دهید. به عنوان مثال نقاشی لاک پشت های نینجا که در این صفحه بارگذاری شده است، می تواند برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. چرا که کودکان به کشیدن نقاشی یا ساخت کاردستی شخصیت های کارتونی علاقمند هستند. همچنین شما با آموزش طرح نقاشی لاک پشت های نینجا می توانید کودک خود را از فواید دیگر نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

زمانی که کودکتان شروع به ترسیم نقاشی لاک پشت های نینجا می کند درواقع باید طرح نهایی نقاشی لاک پشت های نینجا را در ذهن خود تصور کند. این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی کودکان می شود و یکی از نشانه های کودکان باهوش قوی بودن قدرت تخیل آن ها است. همچنین کودکان به هنگام کشیدن نقاشی لاک پشت های نینجا یا هر طرح دیگری درواقع درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم هستند.

سایت کودک چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید مانند سایتت وولک،  همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود

 

دسته :
برچست ها :

نقاشی کالسکه


تاریخ انتشار پست : 1401/9/23 بازدید : 487

 


به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی کالسکه می کند باید طرح نهایی نقاشی کالسکه را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی کالسکه کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند. این کار نیز باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در او می شود. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی کالسکه خود را به پایان می رساند در واقع اعتماد به نفس را در شخصیت خود تقویت می کند. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از دوران کودکی به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی شخصیت فرد دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد. حتی اگر از نقاشی کالسکه کودک انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود.

چرا که کودکان به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کشیدن آن بر روی کاغذ علاقمند هستند و لوازم التحریر آن ها را هیجان زده می کند. بنابراین زمینه ی علاقه به نقاشی در کودکان وجود دارد. طرح نقاشی سیندرلا می تواند برای کودکان به خصوص دختر بچه ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد زیرا طرح نقاشی سیندرلا برگرفته از یکی از کارکتر های محبوب کودکان یعنی سیندرلا است. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی سیندرلا می کند در ابتدا باید طرح نهایی را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و همان طور که به احتمال زیاد می دانید، قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. همچنین در حین ترسیم نقاشی سیندرلا در سایت وولک کودک شما باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد  واین امر باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین در پایان وقتی نقاشی سیندرلا به اتمام می رسد اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیت است که باید در دوران کودکی به آن توجه شود.

دسته :
برچست ها :

نقاشی حلزون


تاریخ انتشار پست : 1401/9/23 بازدید : 477


 

در سایت وولک نقاشی های زیاد ساده ای برای کودکان وجود دارد که میتواند سرگرمی خوبی برای بچه ها در فصل تابستان باشد، این نقاشی ها به صورت مرحله به مرحله آموزش داده میشوند و برای کودک اجرایی هستند و باعث ایجاد حس ناتوانی و دلسردی از نقاشی در او نمیشوند.

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات نیز علاقه دارند و از آن جایی که طرح مورد نظر شما تاثیر بسیار زیادی بر روی اشتیاق کودک به نقاشی کشیدن دارد. طرح نقاشی حلزون می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی علاقه به حیوانات ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی حلزون می کند، درواقع طرح و الگوی نهایی نقاشی حلزون را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی حلزون یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

وقتی کودک شما شروع به کشیدن نقاشی شیر می کند، در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصویر می کند و از این طریق قدرت تصویرسازی و قوه تخیل در شخصیت کودک شما تقویت می شود. در حین کشیدن نقاشی شیر کودک شما باید راه و روش رسم این طرح را انتخاب کند و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند. در این مسیر قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش می یابد و همچنین زمانی که کودک شما کشیدن نقاشی شیر را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، مورد تشویق و تحسین قرار می گیرد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین شما می توانید گاهی از نقاشی های کودک خود انتقاد کنید تا ویژگی انتقاد پذیری را نیز در فرزند خود تقویت کنید. با آموزش نقاشی شیر به صورت تصویری می توانید کودک خود را از فواید متفاوت نقاشی کشیدن بهره مند سازید. به خصوص اگر کودک شما به حیوانات علاقه دارد، طرح نقاشی شیر کودکانه بسیار برای او جذاب خواهد بود.

 

 

دسته :
برچست ها :
تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد